JADUAL DAN TARIKH PEMBAYARAN GAJI BULANAN 2018 KAKITANGAN AWAM

Atul Hamid
0

Tahun 2017 hampir ke penghujungnya. Tidak lama lagi, tahun 2018 bakal menjelma.


Adakah anda semua sudah bersedia dengan tahun 2018?


Untuk memudahkan segala urusan anda pada tahun 2018, hari ini Atul ingin kongsikan tentang JADUAL dan TARIKH PEMBAYARAN GAJI BULANAN KAKITANGAN AWAM untuk TAHUN 2018.




Berdasarkan kepada Jadual Gaji 2018 yang dikeluarkan oleh Jabatan Akauntan Negara, terdapat 3 kali kakitangan awam akan menerima gaji awal dan membuatkan tempoh waktu yang agak lama untuk gaji bulan yang seterusnya.

Oleh itu, dengan adanya jadual ini, bolehlah anda membuat ringkasan pengurusan kewangan dengan lebih teratur dan sistematik agar semuanya berjalan dengan lebih lancar pada tahun 2018 nanti.


Berikut merupakan jadual tarikh pembayaran gaji tahun 2018:




Disertakan juga bilangan hari antara tarikh gaji untuk bulan yang seterusnya:




BULAN FEBRUARI (TAHUN BARU CINA), JUN (AIDILFITRI) & OGOS (AIDILADHA) adalah SANGAT KRITIKAL KERANA SELANG HARI YANG SANGAT BESAR !!!

Bagi memudahkan urusan anda sebagai kakitangan awam untuk membuat semakan penyata gaji bulanan secara online, anda boleh menyemaknya dengan melayari e-penyata gaji.


Semoga jadual dan tarikh pembayaran gaji bulanan untuk kakitangan awam 2018 ini dapat membantu anda membuat perancangan dengan lebih tersusun padan tahun 2018 nanti.


SELAMAT MENGHABISKAN SISA-SISA CUTI TAHUN 2017 DAN SELAMAT MENEMPUH TAHUN 2018 DENGAN JAYANYA 😊


Post a Comment

0Comments

Terima kasih sudi singgah, baca dan komen di blog Atul ;)

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !