SHAKLEE FAMILY WELLNESS SET (SUPPLEMENT ASAS SEISI KELUARGA)

Atul Hamid
0

Keluarga merupakan insan terpenting dan paling disayangi dalam kehidupan kita. Keluarga adalah yang pertama dan segalanya. Keluarga yang bahagia penuh dengan hubungan kasih sayang yang kuat. Oleh itu, kesihatan seisi keluarga amatlah penting dan perlu diutamakan untuk memastikan keluarga berada dalam keadaan ceria sentiasa. 


Dalam suplemen Shaklee terdapat set asas untuk seisi keluarga, iaitu Shaklee Family Wellness Set. Shaklee Family Wellness Set ini merupakan set supplemen asas untuk kesihatan tubuh badan. Set ini sesuai untuk seisi keluarga terutamanya seperti mereka yang menjalani kehidupan aktif, mementingkan kesihatan, pelajar dan warga emas.

Shaklee Family Wellness Set

Shaklee Family Wellness Set ini merupakan Program Kesejahteraan Shaklee memberikan nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga.


Kebaikan Shaklee Family Wellness Set

1.  Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
2.  Membantu seisi keluarga rasa lebih bertenaga
3.  Menguatkan sistem imun anda
4.  Membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.


Shaklee Family Wellness Set terdiri daripada 4 supplemen asas dan merupakan vitamin yang popular, iaitu :


Setiap sel, tisu, otot dan tulang dalam tubuh kita dibina daripada protein untuk memastikan setiap sistem badan kita berfungsi dengan baik. Maka kita membekalkan tubuh kita dengan protein yang secukupnya. Pemilihan protein yang betul harus dititikberatkan. ESP dihasilkan dari protein soya non-GMO. 

ESP membekalkan 14gram non-GMO protein berkualiti tinggi (dalam setiap hidangan) yang mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi mengekalkan tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh. Ia membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh dan separuh daripada jumlah keperluan kalsium harian, serta membantu membina dan perbaiki tisu badan yang rosak.



Merupakan multivitamin semulajadi yang mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh kita sebagai pelengkap nutrisi harian. Penyediaan makanan yang tidak sihat, diet tidak seimbang, sayur-sayuran dan buah-buahan yang tercemar dengan pesticides, menyukarkan tubuh kita memperolehi bekalan nutrient yang sepatutnya. Ini akan menyebabkan prestasi tubuh kita merosot sedikit demi sedikit tanpa kita sedari. Cara terbaik untuk memastikan tubuh kita dilengkapi dengan nutrient yang diperlukan ialah melalui pengambilan multivitamin dan mineral setiap hari, kerana ia dapat menampung mana-mana kekurangan vitamin dalam badan.



Satu tablet vitamin C bersamaan dengan 7 biji setengah oren asli.Vitamin C Shaklee didatangkan dengan fungsi sustained release, di mana ia akan dilepaskan secara berperingkat mengikut masa demi memastikan vitamin C tersebut kekal dalam badan,kerana vitamin C merupakan vitamin larut air dan mudah musnah. Vitamin C sangat penting untuk pembentukkan kolagen, mingkatkan sistem imun badan, bertindak sebagai antioksidan dan sangat membantu untuk penyembuhan luka dengan cepat.



Mengandungi 8 kumpulan vitamin B untuk memenuhi keperluan tubuh. Bertindak sebagai penjana tenaga (melalui tindakbalas glukos) di samping memberi ketenangan pada tubuh. B-Complex membantu mengatasi kelesuan, mencegah kemurungan dan stress, memelihara kesihatan sistem saraf, meningkatkan daya tumpuan dan membantu menukarkan makanan kepada tenaga dengan cepat. Di sebabkan itu, vitamin B merupakan vitamin paling utama dalam mengatasi kelesuan dan tekanan. Ia mempunyai elemen yang meningkatkan metabolisma, tenaga dan kesihatan otak serta membantu kulit wajah kelihatan berseri dan tidak kusam. 

Tahukah anda tekanan, gula, alkohol, painkiller, antibiotik, pil perancang, rokok dan banyak lagi boleh memusnahkan fungsi vitamin B dalam badan, maka dengan itu ia perlu diganti. 


Oleh itu, siapa pun anda, apa pun keperluan anda, Shaklee Family Wellness Set adalah set yang sesuai untuk semua. Anda boleh memilih untuk membuat tambahan vitamin mengikut keperluan anda


Jika anda IBU MENYUSU : Add-on Alfalfa dan Ostematrix
Jika anda IBU HAMIL  :  Add-on Ostematrix dan Omega Guard
Jika anda ada MASALAH KULIT  :  Add-on Vitamin E, dan GLA Complex
Jika anda IBU BERPANTANG  :  Add-on Alfalfa, Ostematrix dan Omega Guard
Jika anda ada masalah KESUBURAN : Add-on GLA dan Vitamin E


Untuk dapatkan harga yang lebih menjimatkan, sila klik disini > JIMAT BERGANDA<


Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi Atul di +60195733761 (http://atulhamid.wasap.my)

---------------------------------------------------------------


LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
Your Most Wanted SID -Atul Hamid-
ID NO. - 1077444
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, Atul Hamid
atau follow IG saya Kedai Vitamin Kangar
atau email di zatulzarida@gmail.com
atau sms (wa) +6019-5733761

Post a Comment

0Comments

Terima kasih sudi singgah, baca dan komen di blog Atul ;)

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !