POLIFENOL: ANUGERAH SEMULAJADI DI DALAM BOTOL

Menjadi produk terlaris Shaklee, tidak diragui lagi bahawa minuman campuran botani Shaklee disukai ramai. Berikut merupakan 6 sebab mengapa anda juga akan menyukainya! 1. Ianya sedap Minuman campuran botani yang sedap ini campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cus…

ANGGUR MUSCADINE: ANGGUR YANG LUAR BIASA

Di antara 8,000 jenis anggur di dunia, anggur Muscadine adalah salah satu anggur terbesar dan luar biasa. Besar, tahan rintangan dan mengandungi antioksidan, ia menarik perhatian saintis Shaklee, yang menjadikannya tersedia untuk semua dalam bentuk minuman yang sihat dan pekat K…

TELOMERE: MENCERITAKAN SEGALANYA TENTANG KESIHATAN ANDA

Hendak tahu rahsia awet muda, lebih sihat dan lanjut usia? Jawapannya adalah pada Telomere yang lebih baik dan lebih panjang Apakah Telomere? Telomere ialah topi perlindungan yang boleh didapati di hujung setiap untaian DNA yang melindungi setiap kromosom anda seperti getah pada …

SIJIL HALAL SHAKLEE 2019

Sejak dah masuk tahun baru, Sijil HALAL Shaklee pun dah keluar yang baru. Ya, Shaklee memang sangat komited dengan kualiti dan kehalalan produk-produknya. Islamic Services of America (ISA) tersenarai sebagai salah satu Badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM. Boleh klik direct lin…

KHASIAT BUAH KURMA

KURMA adalah sejenis tumbuhan (Palma ). Kurma juga adalah buah yang diangkat tinggi oleh Rasulullah SAW. Kurma kaya dengan khasiat yang sangat memberi manfaat kepada kesihatan . Buah kurma kaya dengan zat besi, kalsium, fosforus, sodium, potasium, vitamin A dan C, niasin dan pelbag…

NASI KERABU SEDAP DI PERLIS

Assalamualaikum & selamat petang Atul nak tanya, siapa suka makan nasi kerabu ? Ada tak yang suka sangat-sangat, pegi mana-mana kalau boleh mesti nak cari nasi kerabu. Memang tak jemu lah kalau kerap makan pun Kalau korang nak tahu, Atul ni baru je belajar makan nasi kerabu…