PROMOSI SHAKLEE SEMPENA HARI MALAYSIA 2018

Atul Hamid
2



Sempena mengingati Hari Malaysia pada 16 September 2018 yang lalu, Shaklee akan mengadakan satu Promosi Eksklusif terbuka untuk anda dan seluruh Pengedar Shaklee di Malaysia.

Promosi sempena Hari Malaysia ini akan di adakan di semua cawangan Shaklee termasuk HQ Shaklee di Sunway Geo serta boleh juga dilakukan secara ‘online’. Berikut merupakan info tentang Promosi Eksklusif Shaklee:

 Tarikh: 22 September 2018 
 Tempat dan Waktu: Cawangan dan HQ Shaklee (10am - 7pm) & Order Online (10am - 11pm) 
Sempena mengingati Hari Malaysia 2018 ini, Shaklee menyediakan beberapa item menarik yang boleh anda miliki dan menanginya. Terutamanya kepada anda yang hendak mendaftar sebagai Pengedar Shaklee.



Setiap pendaftaran baru bersama dengan pembelian minima 200uv, anda layak untuk mendapat


 Payung Youth yang eksklusif secara PERCUMA 
Anda juga layak untuk sertai CABUTAN BERTUAH yang mana hadiah-hadiahnya adalah sangat menarik seperti Vivix, Youth, Vitamin C, Lecithin, Youth Exclusive Wrislet, dan Shaklee Salad Container. Setiap cabutan bertuah ini perlu membuat pembelian minima 200UV dalam satu resit

Selain itu, khas untuk anda pecinta Vivix. Setiap pembelian 2 botol Vivix  pada hari tersebut, anda bakal mendapat 5% diskaun dan PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE serta boleh membeli satu (1) “RED HOT COOLER BAG with EXCLUSIVE VIVIX SPOON” dengan harga RM8.00

Dan setiap pembelian 6 botol Vivix pada hari tersebut, anda akan mendapat PERCUMA SEBOTOL VIVIX dan PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE serta boleh membeli dua (2) “RED HOT COOLER BAG with EXCLUSIVE VIVIX SPOON” dengan harga RM8.00 satu.

Selain dari itu, Shaklee juga turut menyediakan aktiviti seperti Health Check and Consultation, dan aktiviti ini hanya boleh disertai di Cawangan dan HQ Shaklee sahaja.



Jadi apa tunggu lagi. Ayuh dapatkan segera tawaran menarik dan eksklusif dari Shaklee sempena HARI MALAYSIA  ini. Hubungi Atul atau Pengedar Shaklee Kesayangan anda. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. 




Untuk keterangan lanjut mengenai promosi dan produk Shaklee yang lain, anda boleh hubungi Atul di +60195733761 (http://atulhamid.wasap.my)

---------------------------------------------------------------


LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
Your Most Wanted SID -Atul Hamid-
ID NO. - 1077444
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, Atul Hamid
atau follow IG saya Kedai Vitamin Kangar
atau email di zatulzarida@gmail.com
atau sms (wa) +6019-5733761


Post a Comment

2Comments

Terima kasih sudi singgah, baca dan komen di blog Atul ;)

  1. Teringin nak makan jenama Shaklee la. Dah 20 thn x guna produk ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marilah amalkan supplement Shaklee balik.

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !