Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?

Atul Hamid
3

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix | Anggur Muscadine mempunyai kelebihan yang sangat istimewa berbanding anggur yang lain. Selain mempunyai kulit yang tebal dan saiz buahnya sebesar bola golf, anggur Muscadine juga mampu membiak dalam keadaan cuca yang sangat melampau seperti di Georgia. Keistimewaan yang terdapat pada Anggur Muscadine telah membuktikan bahawa Anggur Muscadine kaya dengan kepekatan polifenol dan mengandugi ciri-ciri antioksida yang sangat banyak.

Keistimewaan yang terdapat pada anggur Muscadine ini telah menarik perhatian para saintis di Shaklee untuk menjadikannya minuman kesihatan yang diberi nama Vivix

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?

Baca disini 👉 Info Tentang Vivix

Jadi, jom lihat bagaimanakah Shaklee menukarkan buah anggur Muscadine kepada Vivix? Pemilihan dan pemprosesan akan melibatkan dari segi pertanian hingga pengekstrakan dan pembotolan dan telah dilakukan dengan tetili untuk memastikan pengguna mendapat produk yang berkualiti tinggi dan selamat untuk diamalkan.

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?

1# Tumbuh di Georgia

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?

Paulk Vineyards di Georgia merupakan pengusaha kebun muscadine terbesar didunia dan telah ditugaskan oleh Shaklee untuk menanam anggur Muscadine. Pokok anggur Muscadine yang pertama telah ditanam pada tahun 1970. Keluarga Paulk telah menanam pokok anggur Muscadine diatas lebih 600 ekar tanah untuk menghasilkan anggur muscadine yang sihat dan segar hingga ke hari ini. 

Penjagaan yang sangat hebat dan teliti, dengan sentuhan lembut yang telah diberikan kepada anggur Muscadine, tidak kira ketika cuaca panas ataupun hujan telah menjadikan anggur Muscadine kini dicari didalam industri.


2# Dari Ladang Anggur dengan Penjagaan Terbaik dan Sentuhan Paling Lembut

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?

Istimewanya anggur Muscadine ini kerana dipetik dengan tangan sahaja. Para petani di Paulk Vineyards telah memberi penjagaan yang sangat rapi dan penuh perhatian kepada Anggur Muscadine. Setiap sebiji anggur dijaga rapi, dipilih dan diasingkan untuk memastikan berkualiti terbaik dan memberikan kepekatan paling tinggi dengan nutrien yang penuh kebaikan.


3# Tradisi Memenuhi Inovasi

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?

Anggur Muscadine Shaklee ini diperah "whole-press" dengan menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan untuk mengekalkan rasa dan nutrien yang mengandungi polifenol yang maksimum dan sangat bermanfaat untuk kesihatan tubuh.

Gabungan antara tradisi pertanian dengan teknologi moden Shaklee, telah membuatkan kita dapat menikmati minuman botani yang selamat, terbukti dan berkesan.


4# Komited untuk Kualiti

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?

Untuk mendapatkan polifenol dan kebaikan nutrien yang maksimum, Shaklee telah menyediakan Pusat Inovasi Forrest C. Shaklee yang menempatkan pasukan Penyelidikan dan Pembangunan Shaklee yang bekerja siang dan malam untuk mengawasi dan seterusnya menyempurnakan proses penghasilan Vivix supaya kita mendapat kebaikan nutrisi terbaik Shaklee

Itulah cara bagaimana anggur Muscadine ditukarkan kepada Vivix. Untuk mendapatkan khasiat anggur Muscadine ini, anda boleh mengamalkan pengambilan Vivix setiap hari. Satu lagi produk Shaklee yang mengandungi ekstrak anggur Muscadine adalah ResV


Cara untuk mendapatkan Vivix atau ResV dengan lebih cepat adalah;

1. Hubungi atul di 0195733761 (Klik untuk WhatsApp) atau

2. Terus order melalui website dengan menggunakan kad kredit atau kad debit. Hubungi Atul jika ada sebarang masalah ketika order.

Atul Hamid | 0195733761 
Pengedar Shaklee Anda 
1077444 

Post a Comment

3Comments

Terima kasih sudi singgah, baca dan komen di blog Atul ;)

  1. hebatnya vivix.. the best jus yang boleh baik pulih sel sehingga peringkat dna. mantap!!

    ReplyDelete
  2. Wow...learnt much more about Vivix & its main ingredients grape now. Amazing read here. Thanks for sharing. Cheers SiennyLovesDrawing

    ReplyDelete
  3. Pernah minum vivix ni MashaaAllah sedap sangat rasa anggur gitew.. masam masam manis.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !