Jom Mulakan Perniagaan Dengan PG Mall. Laku Habis!

Atul Hamid
24
Jom Mulakan Perniagaan dengan PG Mall. Laku Habis! | Bulan Syawal akan menjelma tidak lama lagi, banyak keperluan yang perlu dicari. Namun kini rakyat Malaysia perlu mematuhi perintah kawalan pergerakan (PKP) untuk menyekat penularan wabak COVID-19 yang melanda di negara ini.

Penguatkuasaan PKP ini telah menyebabkan pembelian dalam talian kini menjadi pilihan utama rakyat Malaysia untuk membeli belah. Jadi, inilah masanya anda sebagai peniaga mengambil peluang untuk memulakan bisnes dan menjual produk perniagaan anda di platform e-dagang seperti PG Mall

Jom Mulakan Perniagaan Dengan PG Mall. Laku Habis!

Pernah dengar tentang platform perniagaan PG Mall tak? Sebenarnya PG Mall merupakan platform membeli-belah tempatan secara dalam talian nombor satu di Malaysia (online shopping). Kalau nak tahu, Platform PG Mall ini telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. 

Untuk makluman semua, pelanggan PG Mall kini telah mencecah lebih 1,000,000 orang dan sudah pasti jumlah ini akan terus meningkat bukan sahaja di Malaysia bahkan hingga ke seluruh Asia Tenggara (SEA). Hebatkan? 

Kelebihan PG Mall Yang Perlu Anda Tahu

Menariknya PG Mall ini adalah PG Mall merupakan satu-satunya platform e-dagang (e-commerce) yang mempunyai semua rakan e-dompet seperti Maybank QRPay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan lain-lain lagi. Bestkan? Jadi, dengan kelebihan yang terdapat di PG Mall ini telah memberi dorongan kepada para peniaga untuk menarik lebih banyak pelanggan membuat pembelian di PG Mall kerana telah memudahkan pelanggan melakukan proses pembayaran.

Selain tu, PG Mall juga mempunyai kumpulan pelanggan yang menyokong kuat dan mempromosikan para peniaga PG Mall ke semua rangkaian dan media sosial berdasarkan pengalaman mereka melakukan shopping online di PG Mall

Untuk pengetahuan semua, PG Mall memiliki Kumpulan Pengurusan Sistem Maklumat (MIS Team) dalaman yang kuat. MIS Team ini bertugas untuk membolehkan para peniaga melalukan pelbagai kempen dan integrasi kedai yang kreatif 

Jom Mulakan Perniagaan Dengan PG Mall. Laku Habis!

Pada tahun ini, PG Mall menyasarkan sekurang-kurangnya 10 ribu peniaga menyertai dan mengiklankan produk perniagaan mereka di platform perniagaan PG Mall. 

Ha, jadi inilah peluang keemasan buat para peniaga yang ingin memulakan bisnes dan mengembangkan bisnes sekaligus mempromosikan produk perniagaan anda. Lagipun, TIADA KOS PENDAFTARAN dikenakan untuk menjadi peniaga di PG Mall.

Selain itu, para peniaga turut disokong dengan kempen kreatif oleh rakan e-dompet dan pihak bank yang berlainan pada setiap bulan bagi meningkatkan trafik penjualan setiap kedai. 

Jom Mulakan Perniagaan Dengan PG Mall. Laku Habis!

PG Mall juga bersepadu dibawah SelluSeller, EasyStore, iStoreiSend, URStore, TresGo, Etailer Gateway, dan Red Dino. Sekiranya para peniaga hendak menggunakan perkhidmatan yang disediakan, PG Mall sangat mengalu-alukannya. Ini kerana PG Mall sudah bekerjasama dengan mereka.

PG Mall juga bekerjasama dengan semua perkhidmatan pengeposan yang sedia ada. Jadi ini akan memudahkan proses penghantaran para peniaga di PG Mall

Kepada semua peniaga, anda di alu-alukan untuk menggunakan perkhidmatan platform perniagaan PG Mall. Lagi cepat anda sertai, lagi cepatlah anda memulakn bisnes dan lagi cepatlah produk anda terjual. Bestkan. Pasti produk anda laku habis!

PG Mall juga berbesar hati menyambut masyarakat terutamanya kepada peniaga baru yang hendak memulakan perniagaan dan peniaga yang ingin berniaga secara "online". Penyertaan ini adalah salah satu usaha untuk mengubah dunia e-dagangan, dan juga bagi menggalakkan para pelanggan untuk membeli-belah secara atas talian di Malaysia. Semoga tersedianya platform yang hebat seperti PG Mall ini, akan merancakkan lagi perniagaan anda. 

Buat anda yang belum sertai dan ingin menjadi salah seorang peniaga atau penjual di PG Mall, klik link ini 👉 seller.pgmall.my sekarang juga. Oh ya, jangan lepaskan peluang keemasan ini. Bertindak segera untuk meningkatkan hasil jualan anda dan mulakan perniagaan anda dengan PG Mall. Pasti laku habis! 

Dapatkan pelbagai info berkaitan PG Mall di sini 👇
Website: www.pgmall.my
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: PGMALL.my

Post a Comment

24Comments

Terima kasih sudi singgah, baca dan komen di blog Atul ;)

  1. Jom join jadi seller di PG Mall 😇

    ReplyDelete
  2. PG Mall ni platform untuk peniaga dan pembeli berurus niaga kiranya macam shopee dan lazada tu ke?

    ReplyDelete
  3. semoga PG mall terus berkembang

    ReplyDelete
  4. PG Mall ni macam Shopee dan Lazada kuga kan. Baru pertama kali tahu pasal PG Mall ni padahal dah lama ada kan. Nanti nal try usha la.

    ReplyDelete
  5. wah sampai laku habis tu. boleh ni sejalan dengan shpee dan lazada ya

    ReplyDelete
  6. Moga pg mall terus berkembang! I tk pernah dgr pun platform e-dagang nie.

    ReplyDelete
  7. First time dengar PG Mall ni. Baguslah boleh join berniaga dekat sini

    ReplyDelete
  8. hai..moga success selalu..follow sy ye..��

    ReplyDelete
  9. during pkp berniaga online adalah langkah terbaik, banyak dah saluran yang disediakan, dahla pendaftran pun percuma

    ReplyDelete
  10. musim pkp ni mmg ramai yg shopping online..biasa tau lazada & shopee je...pgmall ni baru tau..tq for sharing

    ReplyDelete
  11. Bolehlah usha kasut raya dekat PG Mall ni. 😁

    ReplyDelete
  12. Mereka yang nak mula meniaga bagus sangat ni join PGmall, banyak gak kelebihannya tu, yuran pun free...bersaing hebat dengan yang lain kan...meriah dunia online..

    ReplyDelete
  13. Bahaya bila menjelajah online shopping portal nie - ada yang cepat terpengaruh macam Rawlins hehe

    ReplyDelete
  14. Dah tengok web ni dan banyak barang dia. Tak pernah membeli kat sini lagi.

    ReplyDelete
  15. Berberapa hari ni memang dok scroll dan click-click web PG Mall ni.. PKP ni dok layan online shopping jer

    ReplyDelete
  16. Haritu ade beli brg dekat sini.. Not bad juga. .penghbatran cepa. .banyak barang pilihan..bgus siapa nak menjual drkat sini. masa ni la shopping online menjadi pilihan

    ReplyDelete
  17. Belum pernah shopping online di PG Mall lagi. Nantilah... akan singgah, jalan-jalan. Manalah tahu ada yang bekenan.

    ReplyDelete
  18. Sekarang ni kita dah kena beralih kepada Normal Baru iaitu kepada business online atas talian yang lebih meluas dan juga pasaran besar. Bagu banyak kesedaran sekarang ni ke arah itu hurmmmm. Ada kebaikan juga kesan Covid ni..

    ReplyDelete
  19. Nampaknya makin byk la platform online seperti lazada shopee ada kan? Harap2 boleh jaga kebajikan seller dan customer betul2

    ReplyDelete
  20. Ingat platform beli belah baru. rupanya dah beberapa tahun dia beroperasi ya. So sapa2 nak jadi vendor boleh la ni.

    ReplyDelete
  21. Yang ada business elok sangat promo business di PG Mall ni. Dulu saya businrss juga tapi bila dah rehat sekejap nak mula semula bercinta.kalau tak boleh guna platform PG Mall ni kan.

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah banyak platform boleh guna utk biz online. our new normal ya

    ReplyDelete
  23. Bagusnya bila ada pembelian macam2 barang dibawah satu bumbung.. memudahkan urusan juga

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !