Duit raya awal dari Shaklee

Atul Hamid
3

Duit raya awal dari Shaklee | Rata-rata penguna media sosial mengatakan perbelanjaan bulan Mac 2023 ini agak keras. Ramai yang berkongsi awal bulan Mac perlu beli kelengkapan sekolah, tengah bulan persediaan untuk menyambut puasa Ramadan dan di akhir bulan persediaan menyambut hari raya pula. Semuanya perlu dilakukan dalam bulan sama. Macam persediaan hari raya tu, kalau lambat buat, saiz habislah, warna dicari habislah, tempahan ditutuplah dan macam-macamlah. Lagi terasa bila mereka mempunyai ahli keluarga ramai. Boleh stress tau. Alangkah seronoknya kalau dapat duit raya awal. Boleh juga buat tambah-tambah modal untuk belanja raya. Betul tak?

Duit raya awal dari Shaklee

Duit raya awal dari Shaklee

Alhamdulillah, sejak berdaftar sebagai pengedar Shaklee pada tahun 2013, setiap kali terima bonus pada bulan Ramadan, itulah duit raya yang Atul dapat dari Shaklee. Bonus Shaklee yang Atul dan seluruh pengedar Shaklee Malaysia terima selalunya akan masuk pada 14hb setiap bulan. Memandangkan raya tahun 2023 ini jatuh pada 22hb April, jadi pada tahun ini kami akan dapat duit raya awal dari Shaklee iaitu seminggu sebelum hari raya Aidil Fitri. Alhamdulillah, seronoknya.

Duit raya Shaklee untuk apa?

Memandang Atul terima duit raya Shaklee seminggu sebelum raya, jadi duit raya ini bolehlah digunakan sebagai modal untuk persiapan akhir raya serta untuk lain-lain perbelanjaan yang perlu.  Antaranya seperti:

  • Beli biskut raya untuk persediaan raya
  • Beli barang-barang untuk keperluan raya
  • Beli bahan-bahan masak untuk menu hari raya
  • Duit raya untuk anak, anak buah dan tetamu yang datang beraya
  • Sedekah di bulan ramadan
  • Kelengkapan raya seperti baju raya, tudung raya dan pelbagai lagi
  • Hadiah buat yang tersayang
  • Supplemen untuk persediaan raya dan selepas raya. Maklumlah raya setahun sekali, mesti pelbagai hidangan ada. Jadi, perlu ambil suplemen seperti Omega Guard, vitamin C dan lain-lain lagi

Selain di atas, bermacam lagi boleh dibuat dengan duit raya dari Shaklee termasuklah perbelanjaan selepas raya. Kalau lagi banyak duit raya yang diterima dari Shaklee, lagi banyak boleh dilakukan dan mudah untuk merancang perbelanjaan. Tengok macam mana Dettis Muslim gunakan duit raya dari Shaklee


Berapa duit raya yang Shaklee bagi?

Berapa banyak duit raya yang Shaklee bagi sebenarnya ditentukan oleh kita sendiri. Puluh, ratus, ribu, puluh ribu, semua jumlah duit raya itu ditentukan oleh kita sendiri. Malah semua orang berpeluang untuk dapat duit raya dari Shaklee. Bagaimana cara untuk dapatkan duit raya Shaklee ada Atul kongsikan di perenggan seterusnya.


Siapa yang boleh dapat duit raya dari Shaklee?

Secara umumnya yang boleh dapat duit raya Shaklee ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia. Tetapi mestilah yang telah cukup umur 18 tahun ke atas. Selain itu, sesuai untuk mereka seperti:

1) Pelajar universiti, kolej dan seangkatan dengannya yang hendak tambah duit belanja atau yang tidak dapat duit bantuan atau biasiswa
2) Suri rumah tangga yang hendak mencari duit sendiri
3) Individu yang bekerja tetapi hendak mencari duit tambahan setiap bulan
4) Sesiapa sahaja yang berkelayakan

Adakah awak orangnya?

Cara dapatkan duit raya dari Shaklee


Mesti ramai yang nak tahu bagaimana cara untuk dapatkan duit raya dari Shaklee kan? Cara untuk dapatkan duit raya dari Shaklee adalah awak perlu mendaftarkan diri sebagai ahli Shaklee yang Sah terlebih dahulu. Ada dua cara untuk mendaftar keahlian Shaklee

1) Daftar dengan bayaran RM35 atau,
2) Pilih mana-mana produk Shaklee atau set Shaklee yang melayakkan dapat keahlian percuma

Mudahkan?

Sebagai ahli Shaklee awak boleh memilih untuk menjadi ahli makan sendiri atau melakukan bisnes Shaklee. Di Shaklee tiada paksaan untuk melakukan bisnes. Kedua-duanya juga boleh dapat duit raya dari Shaklee tetapi perlulah melepasi syarat yang ditetapkan. Namun bagitu, jika memilih untuk membuat bisnes Shaklee amatlah digalakkan. Ini kerana jika melakukan bisnes Shaklee, rajin buat jualan setiap hari, maka lagi tinggilah jumlah duit raya Shaklee yang akan diperoleh. Bestkan?

Atul tertarik untuk kongsikan secara ringkas apa yang boleh dilakukan sekiranya hendak memulakan bisnes Shaklee

1) Guna produk Shaklee

Sekiranya hendak memulakan bisnes Shaklee, Atul cadangkan awak mula amalkan produk Shaklee terlebih dahulu. Sekiranya tidak mengamalkan semua produk, awak boleh bermula dengan salah satu produk Shaklee atau salah satu set Shaklee. Sebagai contoh set puasa Shaklee. Alang-alang dah nak masuk bulan Ramadan kan. Boleh tengok pengalaman Ramadan Atul dengan set puasa Shaklee

2) Berkongsi pengalaman menggunakan produk Shaklee

Setelah mengamalkan produk Shaklee mesti diri kita sendiri akan rasai pengalaman dan perbezaan dari sebelum dan selepas mengamalkannya. Jadi pasti kita berasa teruja untuk berkongsi dengan orang lain kebaikan produk Shaklee yang telah kita rasai. Betul tak? Jadi, perkara pertama untuk memulakan bisnes Shaklee adalah dengan berkongsi kebaikan dan pengalaman sendiri menggunakan produk Shaklee di seluruh medium yang ada.

Menarikkan teknik memulakan bisnes Shaklee? Mudah untuk dilakukan. Betul tak? Dengan cara ini awak akan dapat menarik orang sekeliling untuk bersama-sama mengamalkan produk Shaklee.


Macam mana? Berminat tak nak dapatkan duti raya dari Shaklee ni? Bukan hanya di bulan Ramadan tau, malah boleh dapat setiap bulan lagi. Kalau tertanya-tanya best ke tidak join komuniti Shaklee ni, apa kata baca 9 sebab kenapa komuniti Shaklee best. Mesti awak rasa lagi teruja untuk sertai keahlian shaklee nanti.

Sekiranya berminat hendak dapatkan duit raya dari Shaklee, bolehla terus menghubungi Atul atau klik link untuk daftar keahlian Shaklee. Selepas mendaftar awak perlu hubungi Atul untuk dapatkan konsultansi secara percuma. Atul sebagai upline bersedia untuk membantu awak. Sama-sama kita berusaha untuk berjaya dalam bisnes Shaklee.

Duit raya awal dari Shaklee
Klik untuk daftar Shaklee


#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#atulhamid

Post a Comment

3Comments

Terima kasih sudi singgah, baca dan komen di blog Atul ;)

  1. Tahniah kerana dapat duit raya!

    ReplyDelete
  2. Best kan dapat duit raya awal dari Shaklee

    ReplyDelete
  3. Nice post thank you Jeffery

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !