Testimoni OsteMatrix: Tulang Pinggul Tumbuh Selepas 2 Minggu

Ya Allah Ya Allah Ya Allah 😭😭😭

19hb Feb 2020

Atul dapat panggilan dari Puan Nina,
Katanya nak beli supplement untuk emaknya
Emaknya kini sudah berusia 70 tahun
Emaknya jatuh bilik, lalu patah tulang pinggul bahagian kanan.

Telah dibawa ke sebuah hospital swasta
Tulang pinggul yang patah tu hancur (Kiranya kawasan yang patah tu tiada tulang)


Testimoni OsteMatrix: Tulang Pinggul Tumbuh Selepas 2 Minggu
Gambar Ehsan Google
Kata Puan Nina, 7hb Mac 2020 nanti, doktor nak X-ray emaknya, untuk tengok progress tulang yang patah tu macam mana.

Kata puan Nina lagi, doktor ada bagi cadangan supaya emaknya ambil makanan tambahan berasaskan kalsium. Bila ditanya pada dokotr, d
oktor cadangkan ambil jenama Shaklee, kerana bagus untuk tulang.


Lalu Atul pun cadangkan kepada puan Nina untuk ambil OsteMatrix Shaklee.


Testimoni OsteMatrix: Tulang Pinggul Tumbuh Selepas 2 Minggu

21hb Februari 2020

Pada tarikh ini, Puan Nina confirm beli OsteMatrix untuk Emaknya.

8hb Mac 2020

Semalam Puan Nina call lagi. Suaranya ceria sedikit berbanding pertama kali call dahulu. Nak tahu kenapa? Katanya

"Emak dah Xray semalam & doktor bagitahu...
Tulang pinggul emak, sudah tumbuh lebih 50% dalam masa 2 minggu sahaja selepas amalkan OsteMatrix setiap malam. Jangkaan doktor, emak terpaksa gunakan wheelchair selama 3 bulan, berkurang ke 2 bulan sahaja sebelum memulakan fisioterapi"

Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah... dengan izin Allah Allah yang Maha Menyembuhkan.


Kata puan Nina semalam, doktor sendiri tidak menjangka, pertumbuhan tulang bagi ibunya yang berumur 70 tahun secepat ini.


Selain dari itu, kata puan Nina lagi,
Ibunya bagitahu

"Badan emak rasa lebih selesa, kurang sakit-sakit membadan dan setiap pagi pasti akan membuang walaupun tidak sakit perut"

Testimoni OsteMatrix: Emak puan Nina


Alhamdulillah, seronok Atul rasanya dapat bantu mereka yang memerlukan pertolongan.


Bagaimana OsteMatrix dapat membantu pertumbuhan tulang dengan cepat?



OsteMatrix merupakan supplement terbaik untuk kesihatan tulang, kerana OsteMatrix mengandungi kecukupan nutrien pembina tulang yang diperlukan oleh tubuh.

Tahukah anda? Apabila umur meningkat, tubuh akan kehilangan tulang dengan lebih banyak berbanding tulang yang dibina. Jadi, adalah penting untuk bekalkan tulang dengan nutrien pembina-tulang yang lengkap dan berkualiti

Untuk pengetahuan anda. kenapa OsteMatrix shaklee dikatakan supplement terbaik untuk kesihatan tulang kerana, OsteMatrix bukan sekadar KALSIUM. Dalam OsteMatrix mengandungi kesemua di bawah ni:-

OsteMatrix mengandungi KALSIUM. Fungsinya membina blok-blok untuk tulang. Ia merupakan sumber semulajadi yang mudah diserap

Dalam OsteMatrix juga ada MAGNESIUM. Magnesium bertugas untuk membantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang.

VITAMIN D juga terdapat dalam OsteMatrik. Tugasnya untuk meransang Penyerapan kalsium.

OsteMatrix juga mengandungi BORON, bertindak untuk membantu metabolisme tulang

Serta mengandungi MANGAN, TEMBAGA DAN ZINC. Tiga nutrient yang terkandung di dalam OsteMatrix berfungsi untuk mengaktifkan enzim yang membantu dalam kepadatan dan kekuatan tulang.

Testimoni OsteMatrix: Tulang Pinggul Tumbuh Selepas 2 Minggu

Jadi, inilah sebab kenapa OsteMatrix dapat membantu pertumbuhan tulang dengan cepat kerana OsteMatrix merupakan supplement kesihatan tulang yang terbaik kerana ia mengandungi nutrien-nutrien penting untuk membina ketumpatan tulang yang sihat dengan lebih sempurna.

Oleh itu, jika anda ada masalah tulang retak, tulang patah, serta mencegah daripada berlakunya Osteoporosis, supplement terbaik yang dicadangkan untuk anda amalkan adalah OsteMatrix Shaklee.

Wajib baca: Fakta tentang Osteporosis


Pesanan Ikhlas: Tindakbalas setiap individu adalah berbeza. Anda dinasihatikan untuk mendapatkan naihat dari Doktor bertauliah sepenuhnya sebelum menggunakan mana-mana produk Shaklee. Produk ini juga bukan bertujuaan untuk mendiagnos, mencegah, merawat dan mengubati, Ini adalah iklan produk supplement.



Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi Atul di http://atulhamid.wasap.my

------------------------------------------

LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
Your Most Wanted SID -Atul Hamid-
ID NO. - 1077444
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, Atul Hamid
atau follow IG saya Atul_Hamid
atau email di zatulzarida@gmail.com
atau sms (wa) +6019-5733761

Continue Reading

Permohonan Murid Ke Tahun 1 Untuk Tahun 2021 dan 2022

Permohonan Murid Ke Tahun 1 Untuk Tahun 2021 dan 2022

Kini, Permohonan Murid Ke Tahun 1 Untuk Tahun 2021 dan 2022 menjadi buah mulut para ibu bapa. 

Tahniah Atul ucapkan ☺ pada ibu bapa yang mempunyai anak yang telah layak membuat permohonan ke tahun 1.

Macam tahun ni Atul daftarkan untuk anak Atul sendiri dan anak saudara Atul. Mereka sebaya. Tapi untuk pendaftaran kali ini, Atul hanya buat dirumah je sebab tahun lepas dah pernah buat, jadi tahun ni, buat sendiri je.

Cerita permohonan tahun lepas

Jadi bagi ibu - bapa yang ada anak yang akan bersekolah untuk tahun 1 pada tahun 2021 dan tahun 2022 nanti, bolehlah mula mohon dari sekarang juga.

Tempoh permohonan dari 1hb Mac 2020 sehingga 30 April 2020. Permohonan hanya dilakukan melalui dalam talian sahaja. Permohonan atas talian ini terbuka kepada seluruh negeri di Malaysia (Semenanjung Malaysia termasuk Sabah, Sarawak dan W.P Labuan)

Maklumat Yang Diperlukan Untuk Permohonan Murid Ke Tahun 1 Untuk Tahun 2021 dan 2022

Untuk permohonan memerlukan beberapa maklumat seperti:

1. Nama Penuh dan No. kad pengenalan anak yang ingin di daftarkan

2.
Rekod imunisasi anak (boleh dapat pada buku kesihatan anak)

Permohonan Murid Ke Tahun 1 Untuk Tahun 2021 dan 2022

3. Maklumat penjaga seperti
🌻 Nama ibu/bapa/penjaga
🌻 No Kad Pengenalan
🌻 Butiran pekerjaan (Alamat tempat kerja/Majikan/Gaji)

Macam baru-baru ini, waktu Atul daftarkan anak saudara Atul, ada sedikit kekeliruan, yang mana abang ipar Atul seorang pesara kerajaan, tetapi di bahagian pekerjaan, tiada tulis "Pesara". Yang ada hanya Bekerja Sendiri, Kakitangan Kerajaan, Kakitangan Swasta dan Tidak Bekerja.

Jadi, waktu isikan maklumat, dalam sistem, automatik keluar "Kakitangan kerajaan".

Sewaktu proses permohonan tersebut, Atul ada hubungi Pihak PPD (bahagian yang menguruskan e-rendah ini) Kata pegawai terbabit, isi apa yang keluar secara automatik tu, nanti waktu hantar borang permohonan, maklum pada kerani bertugas untuk masalah yang dihadapi, untuk elakkan masalah dikemudian hari.

Tapi andaikata ibu-bapa seorang pesara, tetapi bekerja sendiri atau bekerja dengan mana-mana jabatan, pilihlah yang bersesuaian ya.

Untuk ibu bapa yang bekerja sendiri, perlu dapatkan pengesahan juga daripada ketua kampung / Penghulu/ Pegawai 41 dan ke atas atau pihak yang berkenaan.

4. Nama sekolah yang dipohon & jarak sekolah dengan rumah

Untuk makluman ibu bapa, permohonan boleh dibuat melalui: https://public.moe.gov.my

Setelah siap isi maklumat yang dikehendaki, permohonan tersebut perlulah dicetak & dibawa ke sekolah yang di pohon untuk membuat pengesahan dalam tempoh 14 hari mendaftar. Juga, disertakan sekali sampul surat bersaiz A4 bersama-sama dengan setem seringgit yang siap ditampal dipenjuru sampul.

Dan perlu bawa beberapa dokumen yang diperlukan ketika menghantar borang permohonan seperti:

Permohonan Murid Ke Tahun 1 Untuk Tahun 2021 dan 2022

💕 Sijil Kelahiran Anak  (Asal & salinan)
💕 Bil utiliti terkini (bil air/elektrik/telefon & ..) (Asal & Salinan)
💕 Kad Pengenalan ibu/bapa/penjaga (Asal & Salinan)
💕 Surat nikah / Surat cerai (Salinan)
💕 Surat hak penjagaan (Asal)
💕 Laporan doktor & kad OKU jika berkaitan (Asal & Salinan)
💕 Borang persetujuan perkhidmatan kesihatan & imunisasi (Asal)
Permohonan Murid Ke Tahun 1 Untuk Tahun 2021 dan 2022
Borang ini perlu dicetak ketika membuat permohonan
Sekiranya tuan/puan ada sebarang pertanyaan berkaitan permohonan, rayuan atau apa sahaja permasalahan berkaitan permohonan, tuan/puan boleh bertanya pada Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) berdekatan atau sekolah yang berhampiran.

Itu sahaja maklumat yang boleh Atul kongsikan berkaitan permohonan murid Tahun 1 bagi tahun 2021 dan tahun 2022 ini.

Oh ya, berikut merupakan info tahun kelahiran untuk permohonan kemasukan murid tahun 1 pada tahun 2020 dan tahun 2021

👉 Kemasukan murid tahun 1 pada tahun 2021,
adalah yang lahir pada 2 Januari 2014 hingga 1 Januari 2015

👉 Kemasukan murid tahun 1 pada tahun 2022,
adalah yang lahir pada 2 Januari 2015 hingga 1 Januari 2016


Permohonan Murid Ke Tahun 1 Untuk Tahun 2021 dan 2022

Sekiranya ada ibu/bapa/penjaga yang tidak pasti & atau yang tidak tahu hendak mengisi maklumat permohonan, ibu/bapa/penjaga boleh pergi ke sekolah berdekatan kawasan tempat tinggal. Di sekolah pasti ada menyediakan tempat untuk ibu bapa atau penjaga membuat permohonan murid tahun 1. 

Untuk rujukan dan garis panduan permohonan, boleh klik disini 👉 Garis Panduan SPATKPM

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada tuan puan.

Selamat membuat permohonan anak ke tahun 1 sesi 2021/2022

Continue Reading

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis


Ini kisah 27hb Februari yang lalu, Atul sekeluarga pergi dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis. Ini pertama kali makan disini. Selalunya kami makan di tempat lain, dimana? Nanti Atul update di lain entry ya.

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Dhiyaa Ikan Bakar & Seafood menyediakan kawasan yang sangat selesa, luas serta ada tempat untuk anak-anak bermain. So, ibu bapa bolehlah fokus makan. hehe

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis
Anak-anak Atul seronok bermain + angin laut yang kuat
Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis
Atul pun sibuk nak bergambar haha
Makanan laut di sini segar-segar dari laut. Nak buat masak apa, bagitahu je kedai, nanti mereka akan masakkan.

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Jika seekor ikan, nak buat 2 masakan pun boleh. Macam Atul hari tu, buat 2 masakan, Ikan Sweet Sour & Ikan steam untuk anak-anak.

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala PerlisDinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Kedai Makanan dan Minuman Dhiya Ikan Bakar & Seafood ini juga menyediakan tempat letak kereta yang luas. So, datang sini memang tak perlu risau nak parking kat mana. Siap ada staff yang jaga parkir & tunjuk pada pelanggan dimana ada parkir yang kosong.

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis
Tempat Parkir Dhiya Ikan Bakar & Seafood
Di sini juga, ada jual sate. So, kalau ada rasa nak makan sate pun boleh

Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Di kedai ni kalau nak buat tempahan dulu pun boleh. Masa Atul pergi hari tu, ada yang dah siap buat tempahan meja. Rupa-rupanya mereka sekeluarga buat sambutan hari jadi. Nak tahu macam mana proses untuk tempah boleh hubungi kedai dahulu atau pergi terus ke Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis ini. Berikut adalah detail tentang kedai ↴

Facebook: Dhiya Ikan Bakar and Sefood
Lokasi: Map
Alamat: Dhiya Ikan Bakar and Seafood, 02000 Kuala Perlis, Malaysia
Waktu Operasi:  Isnin - Ahad | 16:00 - 01:00
Dinner di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis
Dhiyaa bergambar di Dhiya Ikan Bakar & Seafood
Okaylah, itu saja perkongsian hari kali ini. Kedai makan Dhiya Ikan Bakar & Seafood ni sesuai sangat jika anda ingin datang beramai-ramai, dan ingin berkumpul dengan ahli keluarga.

Jika anda jenis yang tidak suka suasana sibuk atau "crowded" dan ingin makan dengan tenang sambil menikmati hembusan angin laut yang mendamaikan, sangat-sangat sesuai di kedai ini.

Oh ya, kalau nak tahu rasanya sedap atau tidak, harga mahal atau murah, jangan lupa datang ke Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis. Anda pasti akan berpuasa hati 

Selamat Menjamu Selera di Dhiya Ikan Bakar & Seafood Kuala Perlis

Continue Reading

Promosi Shaklee Mac 2020


Assalamualaikum dan salam Mac 2020 buat semua. Alhamdulillah bertemu juga kita dengan bulan ketiga dalam tahun 2020 ini.

Promosi Shaklee Mac 2020

Seperti yang sedia maklum, mulai 1hb Mac 2020, produk baharu Shaklee akan mula berada dipasaran. Produk ini merupakan penemuan formula dan revolusi baharu daripada gabungan 8 jenis ramuan botani terpilih dan telah menjadikan produk ini mengandungi 30x ganda lebih sebatian polifenol.

Selain dari itu, terdapat beberapa promosi hebat yang ditawarkan oleh Shaklee untuk anda, pengguna Shaklee tersayang. Teruskan membaca untuk ketahui apakah promosi Shaklee Mac 2020 ini.

Promosi Shaklee Mac 2020: ResV Shaklee

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi Shaklee Mac 2020: ResV Shaklee
ResV Shaklee adalah produk terbaharu Shaklee yang mula dipasarkan pada 1hb Mac 2020.

Ketahui info lengkap tentang ResV Shaklee pada link dibawah ini




Berikut adalah info lengkap berkaitan promosi ResV Shaklee

Promosi ResV #1: 1 botol ResV Shaklee

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi ResV: 1 botol ResV Shaklee
Harga Runcit: RM 510 | 60 biji Softgel

Setiap pembelian 1 botol ResV melayakkan anda;
👉 Dapat Pendaftaran Keahlian secara PERCUMA
👉 Nikmati potongan sebanyak 20% dan membeli dengan harga ahli yang lebih menjimatkan iaitu hanya RM408 sahaja

Promosi ResV #2: 2 botol ResV Shaklee

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi ResV #2: 2 botol ResV Shaklee
Setiap pembelian 2 botol ResV Shaklee akan dapat potongan harga sebanyak 5%
Harga belian Selepas – 5% : RM 775.20 (Harga Normal RM 1020)

Setiap pembelian 2 botol ResV melayakkan anda;
👉 Dapat Pendaftaran Keahlian secara PERCUMA
👉 Dapat Kos Penghantaran PERCUMA
👉 Dapat pulangan tunai sebanyak RM36.85
👉 Nikmati potongan sebanyak 20% dari harga runcit dan membeli dengan harga ahli yang lebih menjimatkan

Total penjimatan 2 botol ResV dari harga runcit sebelum diskaun adalah RM244.80. Banyakkan?

Promosi ResV #3: 6 botol ResV Shaklee

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi ResV #3: 6 botol ResV Shaklee

Setiap pembelian 6 botol ResV Shaklee melayakkan anda
👉 Dapat 1 botol ResV Shaklee secara PERCUMA
👉 Dapat Pendaftaran Keahlian secara PERCUMA
👉 Dapat Kos Penghantaran PERCUMA
👉 Dapat pulangan tunai sebanyak RM 256.08
👉 Nikmati pembelian dengan harga ahli yang lebih menjimatkan; iaitu anda hanya perlu membayar sebanyak RM2448 sahaja untuk 7 botol ResV Shaklee

Total penjimatan 7 botol ResV dari harga runcit adalah RM1122. Banyakkan? Harga Runcit 6 botol ResV: RM 3060

Terma dan Syarat:
Tempoh promosi 1 – 31 Mac 2020
Sementara stock masih ada

ResV sesuai untuk siapa?
👉 Individu yang mementingkan kesihatan tubuh secara menyeluruh
👉 Individu yang nak jantung sihat
👉 Individu yang kawal gula dalam darah
👉 Individu yang kawal bacaan darah
👉 Individu yang ada masalah sendi
👉 Individu yang nak awet muda
👉 Individu yang nak kulit tegang
👉 Individu yang nak kulit sihat dan bersih
👉 Individu yang nak kurus
👉 Individu yang nak detox
👉 Individu yang nak cergas
👉 Individu yang nak bertenaga
👉 Pasangan yang ingin ikhtiar hamil
👉 Anti keradangan
👉 Individu yang ingin lindungi diri dari sel yang abnormal (anti kanser)
👉 Individu yang nak kuatkan antibodi
👉 Ibu yang bersalin secara pembedahan

Promosi Shaklee Mac 2020: Zinc Plus

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi Shaklee Mac 2020: Zinc Plus
Dengan setiap pembelian sebotol Zinc Plus, anda dapat PERCUMA 1 botol Zinc Plus dengan Harga RM56.25 (Jimat RM56.25)

Terma dan Syarat:
Tempoh promosi 1 – 31 Mac 2020
Sementara stock masih ada

Zinc sesuai untuk siapa?
👉 Mereka yang luka sembuh dengan cepat
👉 Kesuburan suami
👉 Mereka yang try to conceive TTC
👉 Mereka yang sering rambut gugur
👉 Masalah botak
👉 Individu nak cantik
👉 Ibu hamil
👉 Ibu selepas bersalin
👉 Individu yang memiliki kuku rapuh
👉 Individu yang ada masalah jerawat walaupun sudah berusia

Ketahui info tentang Zinc Plus disini
:

Promosi Shaklee Mac 2020: Promosi Jom Shaklee Welcome Set

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi Shaklee Mac 2020: Promosi Jom Shaklee Welcome Set
👉 Daily Essential Set (Set seisi keluarga)

Maklumat lengkap tentang Promosi Jom Shaklee boleh baca di: Promosi Jom Shaklee Welcome Set

Menarikkan promosi Shaklee bulan Mac 2020 ni. Sekiranya ingin tahu lagi tentang promosi Shaklee bulan ini atau lain-lain soalan berkaitan Shaklee, boleh hubungi Atul di 019.573.3761 atau

Buat pembelian sendiri disini ⇒ Beli dan Join Ahli

------------------------------
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
Your Most Wanted SID -Atul Hamid-
ID NO. - 1077444
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, Atul Hamid
atau follow IG saya Atul_Hamid
atau email di zatulzarida@gmail.com
atau sms (wa) +6019-5733761

Continue Reading

Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee


Campuran sempurna polifenol merupakan campuran polifenol unik berasaskan Anggur Muscadine yang dipertingkatkan dengan Japanese Knotweed, Lobak Ungu, Chebulic Myrobalan, Buah Delima, Anggur Hitam, Hampas Anggur dan Anggur Merah telah terbukti melalui pelbagai kajian klinikal memberikan kesan positif terhadap proses penuaan sel.


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee


Khasiat polifenol menjadikan hidup penuh bersemangat dan bertenaga. Kajian saintifik menunjukkan bahawa amalan diet yang kaya dengan polifenol tumbuh-tumbuhan, bagi jangka masa panjang memberikan perlindungan terhadap risiko kanser, penyakit kardiovaskular, penyaakit kencing manis, osteoporosis dan penyakit neurodegenerative.

Manfaat Polifenol dalam ResV Shaklee

Manfaat Polifenol dalam ResV: Meningkatkan Tenaga dan Menguatkan Otot


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

Mempercepatkan penghasilan mitokondria, penjana utama tenaga badan anda. Ia juga meningkatkan jisim otot dan penghasilan semula otot dikalangan individu yang berusia, terutamanya apabila diamalkan bersama dengan senaman.
🍒 Membantu badan menghasilkan lebih banyak tenaga dan mengurangkan keletihan
🍒 Menguatkan otot dan meningkatkan prestasi sukan
🍒 Meningkatkan jisim otot pada warga emas


Manfaat Polifenol dalam ResV: Kulit Sihat dan Kelihatan Lebih Muda


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

🍒 Melindungi  kulit daripada penuaan kerosakan oleh sinaran ultraviolet (UV)
🍒 Melindungi dari serangan radikal bebas
🍒 Mengurangkan garis halus dan kedutan
🍒 Meningkatkan penghasilan kolagen
🍒 Memulihkan kulit yang tidak sihat
🍒 Menjadikan kulit yang lebih berseri

Manfaat Polifenol dalam ResV: Menyokong Detoks Yang Berkesan


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

🍒 Menggalakkan fungsi detoksifikasi badan dan pembersihan yang efektif
🍒 Meningkatkan kesihatan hati dengan mengawal stess dalaman badan
🍒 Mengurangkan kemerahan dan pembengkakan
🍒 Mengurangkan kematian sel pada hati
🍒 Membantu badan memecahkan lemak
🍒 Membantu mengurangkan berat badan dengan meniru kesan berpuasa atau sekatan kalori

Manfaat Polifenol dalam ResV: Meningkatkan Sistem Imunisasi


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

🍒 Mempercepat tindak balas sistem imun terhadap jangkitan
🍒 Menghalang proses replikasi virus yang terpilih di dalam badan dan memendekkan tempoh selesema
🍒 Boleh menguatkan tindakbalas imun seseorang dan mempercepatkan tempoh pemulihan

Manfaat Polifenol dalam ResV: Tahap Gula Darah Yang Sihat


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

🍒 Mengekalkan paras gula darah yang sihat
🍒 Mencegah penguraian kanji kepada karbohidrat ringkas
🍒 Menurunkan paras gula darah semasa berpuasa
🍒 Meningkatkaan toleransi glukosa,
🍒 Meningkatkan kepekaan insulin

Manfaat Polifenol dalam ResV:  Peredaran Darah Yang Sihat


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

🍒 Membaiki dan melancarkan peredaran darah
🍒 Mengurangkan keradangan kronik yang menjadi punca utama penyakit jantung
🍒 Menurunkan tekanan darah pada tahap yang normal
🍒 Mengurangkan tahap kolesterol jahat (LDL) dan meningkatkan kolesterol baik (HDL)

Manfaat Polifenol dalam ResV: Kekal Tajam dan Fokus (Fungsi Otak Yang Sihat)


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

Pengambilan jus anggur setiap hari selama 12 minggu meningkatkan memori orang dewasa yang mengalami masalah mental ringan. Pengambilan polifenol setiap hari secara konsisten akan:
🍒 Meningkatkan aliran darah ke otak
🍒 Menggalakkan fungsi otak yang sihat
🍒 Meningkatkan daya ingatan
🍒 Meningkatkan fokus dan daya tumpuan

Manfaat Polifenol dalam ResV: Memelihara dan Menyokong Kesihatan Sendi


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

🍒 Mengelakkan penipisan tulang rawan pada sendi
🍒 Boleh meningkatkan penghasilan tulang rawan dan kolagen pada sendi
🍒 Boleh mengurangkan keradangan sendi
🍒 Meningkatkan keselesaan serta fleksibiliti sendi.

Manfaat Polifenol dalam ResV: Perlindungan dari Sel Abnormal (Perkembangan sel yang sihat)


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

🍒 Polifenol adalah salah satu daripada sebatian untuk mengurangkan risiko kanser kerana ia dipercayai menghalang pertumbuhan dan perkembangan pelbagai sel-sel kanser.
🍒 Pelbagai kajian dan penyelidikan telah menunjukkan fungsi polifenol dalam mencegah pertumbuhan sel yang abnormal
🍒 Kajian Makmal menunjukkan bahawa Polifenol membantu melindungi daripada kerosakan DNA, yang boleh menyebabkan pertumbuhan sel yang abnormal

Info Tambahan Tentang Sel Sihat ↴

Apakah Sel Sihat?


Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

Sel Sihat bermaksud apabila anda sihat, ia akan menghasilkan sel-sel yang sihat, membolehkan tubuh anda berfungsi dengan lebih baik.

Walau bagaimanapun, penuaan dan gaya hidup tidak sihat boleh menyebabkan sel-sel merosot, lalu akan menjejaskan kesihatan anda. Keadaan ini akan menyebabkan;

Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

👉 Melemahkan pertahanan semula jadi sel
👉 Merendahkan tenaga sel
👉 Merosakkan DNA
👉 Mengurangkan prestasi sel
👉 Melemahkan integriti dan jangka hayat sel

Tetapi, anda boleh bantu tubuh anda menghasilkan sel-sel yang sihat dengan cara mengamalkan pengambilan makanan yang kaya dengan khasiat polifenol tumbuh-tumbuhan. Ini kerana Polifenol adalah nutrien penting yang dapat menghasilkan sel yang sihat.

Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

Polifenol bertindak
👉 Melindungi dan memperbaiki DNA
👉 Meningkatkan tenaga sel
👉 Meningkatkan daya tahan sel
👉 Meningkatkan fungsi sel

Pengambilan polifenol boleh melindungi telomere daripada memendek, membantu anda untuk hidup lebih muda dan lebih sihat telah dibuktikan melalui kajian klinikal.
Bukti Kajian Klinikal
Link Bukti Kajian Klinik


Tahukah anda?

Manfaat Polifenol Dalam ResV Shaklee

Jadi, untuk menjaga amanah dan harta paling berharga ini adalah dengan memastikan sel-sel tubuh berada dalam keadaan sihat selalu. Oleh itu, anda digalakkan untuk mengamalkan pengambilan diet harian yang kaya dengan polifenol tumbuh-tumbuhan atau lebih mudah lagi dengan mengamalkan pengambilan ResV Shaklee.

Apakah itu ResV Shaklee? Wajib Baca info tentang ResV Shaklee

Oh ya, untuk pengetahuan semua, setiap pembelian 1 botol ResV Shaklee, melayakkan anda
⇒ Pendaftaran ahli secara PERCUMA
⇒ Nimati potongan 20% dari harga runcit dan boleh terus membeli dengan harga ahli iaitu RM408 sahaja

Buat pembelian sendiri disini ⇒ Beli dan Join Ahli
atau WhatsApp Atul di http://atulhamid.wasap.my/ jika berminat untuk dapatkan ResV Shaklee


--------------------------------------

LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
Your Most Wanted SID -Atul Hamid-
ID NO. - 1077444
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, Atul Hamid
atau follow IG saya Atul Hamid
atau email di zatulzarida@gmail.com
atau sms (wa) +6019-5733761

Continue Reading