Testimoni Basic H: Kotoran Degil Rantai Hilang Dengan Basic H


Testimoni Basic H: Kotoran Degil Rantai Hilang Dengan Basic H


Setiap orang mesti ada benda yang disayangikan? Macam Atul juga.

Ni kisah rantai Atul. Rantai masa zaman bercintan-cintun dulu 😁
Lama dah rantai ni. Memang Atul pakai tak buka-buka la 🀭
Rantai ni jenis tahan air. Tak hitam kalau kena air atau peluh.

Lepastu lama tak pakai, lama jugaklah tersimpannya. Cadang nak cuci, tapi tak buat-buat, lastly lupa terus simpan kat mana πŸ˜…

Ni pun, Yop yang jumpa balik, katanya;
"Cucilah, bagi kakak pakai"

Testimoni Basic H: Kotoran Degil Rantai Hilang Dengan Basic H
Rantai yang telah dijumpai, kotorkan?

So, teruslah Atul cuci.
Memula tu cuci guna air biasa je, tapi tak tanggal pun kotoran tu. 😰

Lepas tu, teringat ada Basic H Shaklee.
Jadi, rendamlah guna Basic H.

Testimoni Basic H: Kotoran Degil Rantai Hilang Dengan Basic H

Masa rendam tu, tak sabar sangat rasanya nak tengok, boleh hilang tak kotoran tu. Jadi, dengan tak menyempatnya, ambillah rantai tu, & tonyoh sikit. πŸ˜†

"Eh, tanggallah kotoran ni" πŸ₯° Wah berbunga-bunga dah hati walaupun tak habis hilang lagi.

Jadi, Atul decide nak rendam semalaman sebab nak tengok hasilnya macam mana.
Lepas dah rendam semalaman, tonyoh sikit. Wah...senangnya nak tanggal kotoran ni 😍

Excited sangat rasanya bila rantai yang disayang dah bersih balik πŸ₯° πŸ’ƒ

Testimoni Basic H: Kotoran Degil Rantai Hilang Dengan Basic H

Berbunga-bunga hati Atul tau. Lama Atul jaga rantai ni. 

Jadi, bila dah bersih rantai ni, kenalah bagi pada kakak.
Atul siap pesan kat Kakak;
"Pakai elok-elok, jangan putus tau"
"Takmau kasi Adik tarik"
"Ibu jaga lama rantai ni" hehehe

Jadi, inilah testimoni Atul dan Basic H Shaklee

Testimoni Basic H: Kotoran Degil Rantai Hilang Dengan Basic H
Nampak perbezaan kedua-dua gambar ni :)

Tersangat puas hati sebab Atul berjaya bersihkan rantai Atul yang dah hitam teruk tu.

Jadi, anda yang ada masalah yang sama macam Atul ni, bolehla cuba cuci guna Basic H Shaklee ini. Untuk dapatkan Basic H Shaklee, boleh whatsapp Atul di http://atulhamid.wasap.my/

Baca juga:

#atulhamid #mumtazπŸ’š #BasicH

1 comment:

  1. Sebelum ni rendam ngn cuka je.. Boleh cuba produk ni lak.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah, baca dan komen di blog Atul ;)