Cara dapatkan vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebate

Atul Hamid
0

Cara dapatkan vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebateSuka tak kalau dapat vitamin Shaklee secara Percuma? Mestilah suka, berbunga-bunga hati bila dapat vitamin Shaklee secara percuma. Siapa taknak kan? Lagi bertambah seronok bila dapat vitamin kegemaran sendiri. Yelah, zaman sekarang ni pengambilan vitamin boleh masuk kategori keperluan bukan lagi kehendak macam zaman dulu-dulu.

Mana tidaknya, zaman kini banyak berlaku pencemaran hingga menyebabkan persekitaran jadi tidak bersih dan tidak selamat. Kesannya kita terdedah dengan pelbagai jenis penyakit. Jadi, dengan cara mengamalkan pengambilan vitamin, kita dapat melindungi tubuh sekaligus mengurangkan risiko dari terkena penyakit yang tidak diingini. Sebagai contoh, pengambilan vitamin C setiap hari membantu meningkatkan sistem imun tubuh yang mana sistem imun ini penting berfungsi sebagai tembok pertahanan yang melindungi tubuh dari diserang antigen seperti virus, bakteria dan bermacam lagi yang boleh menyebabkan penyakit. Jadi lebih baik mencegah daripada mengubati. Betul tak?

Atul percaya, ramai individu yang telah ada kesedaran untuk mengamalkan pengambilan vitamin sekarang. Setiap bulan pasti akan ada peruntukan untuk membeli vitamin. Begitu juga dengan Atul, Alhamdulillah tahun ni, tahun ke 10 Atul amalkan vitamin Shaklee dan hampir setiap bulan juga Atul berjaya dapatkan vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebate yang Shaklee berikan. Menarikkan? Nak tahu tak bagaimana cara untuk dapatkan vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebate Shaklee? Jom Atul kongsikan berita baik buat anda yang inginkannya.

 

Cara dapatkan Vitamin Shaklee secara percuma


Cara dapatkan vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebate


✓ Jadi ahli Shaklee


Ya, pertama sekali  perlulah mendaftar sebagai ahli Shaklee terlebih dahulu. Kalau tidak mendaftar keahlian tak dapatlah peluang untuk mendapat kelebihan yang syarikat Shaklee tawarkan kepada ahli.


Sebagai contoh, perbezaan harga produk antara ahli dan bukan ahli. Setiap ahli berdaftar akan menikmati diskaun antara 15-20% dari harga jualan. Jadi, disini setiap ahli berdaftar akan dapat lebih penjimatan daripada mereka yang tidak mendaftar sebagai ahli Shaklee


Untuk mendaftar, ada dua pilihan.

  • Bayar yuran keahlian sebanyak RM35
  • Daftar keahlian percuma dengan membuat belian produk Shaklee minimum 100uv. 

 

Untuk daftar sendiri, awak boleh daftar disini. Selepas mendaftar, sila Whatsapp Atul untuk dapatkan keterangan lebih terperinci dan bimbingan percuma dari Atul.

 

✓ Kongsikan kebaikan produk


Selalunya anda yang berdaftar jadi ahli ni, mesti dah makan vitamin Shaklee atau baru nak cuba produk Shaklee. Betul tak?

 

Sebenarnya cara kedua untuk dapatkan vitamin Shaklee secara percuma adalah anda kena kongsi kebaikan produk Shaklee kepada orang lain. Sebaik-baiknya kongsi produk Shaklee yang telah dan sedang anda amalkan, Kongsikan kebaikan dan manfaat yang anda dapat setelah mengamalkan produk Shaklee.

 

Tujuannya supaya lebih ramai lagi individu sedar akan kepentingan pengambilan vitamin. Serta tahu apa kebaikan dan manfaat yang akan mereka dapat bila mengamalkan produk Shaklee. Secara tak langsung, kita turut mengajak mereka untuk mendaftar keahlian dengan kita. Seterusnya akan melayakkan kita dapat cash rebate. Menarikkan?

 

✓ Cash Rebate


Cash rebate atau dalam Shaklee lebih dikenali dengan bonus tunai. Yang mana bonus ini akan di kreditkan ke akaun semua pengedar Shaklee yang layak menerimanya. Bestkan? Tapi macam mana nak dapat cash rebate atau bonus Shaklee ni?

 

Seperti yang atul nyatakan di atas, lagi banyak kita kongsi dan semakin yang beli dengan kita, semakin banyaklah cash rebate yang akan kita dapat. Berikut Atul kongsikan jadual peratusan cash rebate yang akan anda dapat mengikut yang ditawarkan oleh syarikat Shaklee kepada pengedar Shaklee yang layak menerimanya


Untuk pengetahuan anda, jumlah cash rebate atau bonus yang anda dapat ini bermula dari angka dua sehingga infiniti. Sebab itulah anda digalakkan berkongsi lebih banyak kebaikan dan manfaat produk Shaklee kerana lagi banyak belian produk Shaklee dilakukan, lebih banyaklah cash rebate yang akan anda terima.


✓ Dapat vitamin Shaklee PERCUMA dengan cash rebate


Seronokkan, hanya dengan daftar ahli, makan vitamin, kongsikan kebaikan kepada orang sekeliling, anda layak dapat cash rebate sekaligus dapat vitamin Shaklee secara percuma. Siapa taknakkan?


Cara dapatkan vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebate


Setelah mendapat cash rebate atau bonus dari Shaklee ini, diibaratkan anda telah dapat vitamin Shaklee secara percuma. Kerana dengan cash rebate itu, anda boleh dapat vitamin Shaklee kegemaran anda lagi.

 

Bukan itu sahaja, dengan cash rebate ini juga, anda boleh buat bermacam-macam lagi seperti belanja anak-anak dan keluarga, simpanan, pergi bercuti atau pelbagai lagi. Bestkan?

 

Eh sekejap, ada lagi hadiah menarik menanti anda! Jom teruskan baca 👇


✔ Sertai team Atul untuk dapatkan lebih banyak tawaran menarik

 

Untuk makluman anda, team Atul ada menyediakan banyak tawaran menarik buat ahli berdaftar. Jadi, Atul sangat-sangat mengalu anda untuk sertai ahli dengan team Atul. Antara tawaran menarik yang ada seperti:

 

👉 Welcome pack

Untuk semua ahli baru, kami akan berikan welcome pack yang berisi beberapa jenis produk untuk anda cuba. Selain itu disertakan juga flyers yang berkaitan

 

👉 Renewal Gift Pack

Renewal Gift Pack ini khas untuk ahli lama yang perbaharui keahlian. Mereka akan dapat vitamin percuma sebagai penghargaan kerana terus setia mengamalkan produk Shaklee

 

👉 Loyalty Program Gift Pack

Untuk Loyalty program gift pack, ada syarat yang perlu dipatuhi untuk dapatkan tawaran yang ini. Apakah syaratnya? Jom sertai team kami dan setia Bersama kami. Anda pasti teruja kerana hadiah untuk  Loyalty program gift pack ini sangat best!

 

👉 Lucky Draw

Yang ini terbuka untuk semua ahli yang bernaung di bawah group kami sahaja. Setiap belian yang melepasi syarat yang ditetapkan, korang layak sertai lucky draw. Yang bestnya Lucky draw ini, semua nama yang ada, semuanya akan dapat hadiah. Dan yang paling best, hadiah yang ditawarkan memang best. Berbaloi sangat!

 

Bestkan? Banyak betul hadiah yang team Atul ditawarkan.


✔ Tawaran promosi Shaklee luar jangkaan


Eh ada lagilah. Jangan tak percaya, syarikat Shaklee sendiri selalu membuat tawaran promosi luar jangkaan seperti beli 1 percuma 1, beli set ini dapat percuma lagi seperti Set Hello New You tu, beli banyak ini dapat voucher dan macam-macam lagilah, Setiap bulan pasti ada kejutan istimewa dari pihak Shaklee. Memang sangat meriah bila Shaklee buat begitu. Ramai pengguna berdaftar tettunggu tawaran hebat dari Shaklee kerana tawaran ini menyebabkan mereka dapat vitamin secara percuma daripada Shaklee.


Kalau belum berdaftar sebagai ahli Shaklee boleh dapat tak tawaran hebat dari Shaklee ni? Jawapannya, ada sesetengah tawaran hanya ditawarkan untuk ahli berdaftar sahaja, tapi ada juga boleh di beli oleh mereka yang belum berdaftar, cuma kena bayar dengan harga jualan. Tiada keistimewaan buat mereka yang belum berdaftar sebagai ahli Shaklee.


Jadi, untuk melayakkan anda mendapat keistimewaan seperti pengguna Shaklee yang berdaftar, apakata anda sertai team Atul dengan mendaftar hari ini juga. Mana tahu anda juga layak dapatkan 
vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebate dari Shaklee. Oh ya, jangan lupa untuk wasap Atul di 0195733761 ya.


Terima kasih.


#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#atulhamid 


Post a Comment

0Comments

Terima kasih sudi singgah, baca dan komen di blog Atul ;)

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !