Showing posts with label ResV. Show all posts
Showing posts with label ResV. Show all posts

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita | Seharian menjalani kehidupan melakukan aktiviti harian dari pagi hingga ke petang, bukanlah sesuatu yang mudah, malah perlukan kekuatan dari segi tenaga, fizikal, mental dan  emosi.

Untuk entry kali ini Atul fokuskan kepada wanita. Kenapa wanita? Kerana wanita ini sungguh istimewa. Tidak kira samada dia seorang suri rumah mahupun bekerjaya, masing-masing ada peranan sendiri. 

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita


Wanita selalunya akan memulakan rutin kehidupan seawal  4 pagi dan mereka jugalah yang akan tidur akhir sekali. Hebatkan seorang wanita? Ya itulah istimewanya seorang wanita.

Tetapi tahukah anda, sebenarnya mereka ini keletihan, adakalanya stress. Tapi disebabkan tanggungjawab yang perlu dilaksanakan seperti memasak, luangkan masa bersama keluarga, mendobi, mengemas dan macam-macam lagi lah. Hurmm kalau nak senaraikan banyak sangat huh! Mereka sanggup ketepikan apa yang mereka rasakan, dan terus melakukan tugasan seharian tanpa sebarang rungutan.

Luar biasa sungguh!

Sebenarnya ada satu rahsia yang boleh bantu mereka kekal aktif bertenaga sepanjang hari.

Rahsianya adalah ResV!

Dengan mengamalkan pengambilan ResV setiap hari, mereka mampu kekal aktif, cergas dan bertenaga sepanjang hari. ResV mengandungi lapan ramuan botani semulajadi terpilih yang kaya dengan sumber polifenol yang mana ia sangat membantu meningkatkan penghasilan tenaga, dan meningkatkan fungsi sel.

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kehebatan kebaikan ResV telah dibuktikan secara saintifik untuk;

  • Meningkatkan perlindungan sel
  • Meningkatkan tenaga dan sel
  • Menguatkan pertahanan sel
  • Menguatkan Fungsi sel

Apabila sel kita sihat, secara tidak langsung, tubuh kita sihat, kita akan cergas bertenaga dan kekal aktif sepanjang hari, walaupun mempunyai tugasan yang padat, dan kurang rehat.

Jadi, bagi wanita yang sedang mencari supplement penambah tenaga yang terbaik, dijamin selamat terbukti dan berkesan, ResV Shaklee adalah jawapannya.

Mesti Baca: Info tentang ResV Shaklee

Sekiranya berminat untuk dapatkan ResV Shaklee, Atul ada jual. Whatsapp Atul di 0195733761 untuk dapatkan ResV hari ini juga. 

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Testimoni supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita

Kebaikan supplement ResV untuk tingkatkan tenaga wanita


Atul Hamid | 0195733761
Pengedar Shaklee Aktif Seluruh Malaysia

Continue Reading

Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan ResV


Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv | Ada yang Tanya pada Atul, kenapa Vivix dan ResV Shaklee dikenali sebagai produk premium? Walapun premium tetap menjadi rebutan ramai orang. Adakah disebabkan ramuannya atau khasiatnya?


Produk Shaklee seperti Vivix dan ResV memang terkenal sebagai produk premium. Vivix menduduki carta pertama dalam top jualan di Malaysia. ResV adalah produk baru dan mula dijual Mac 2020 yang lalu tetapi telah mendapat sambutan hebat daripada rakyat Malaysia apabila stok sebanyak 10 ribu habis dijual dalam masa tiga minggu sahaja 😍

Ramai rakyat Malaysia telah jatuh cinta selepas mengamalkannya. Antara sebab mengapa ramai telah jatuh cinta terhadap Vivix dan ResV adalah kedua-dua supplemen ini banyak memberi manfaat terhadap kesihatan mereka.

Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan ResV

Jadi, hari ini Atul ingin kongsikan apakah jenis polifenol yang terdapat dalam kedua-dua supplement sehingga menjadi rebutan orang ramai.

Apakah Polifenol?

Pertama sekali jom kenali apa itu polifenol. Polifenol adalah bahan semulajadi yang boleh ditemui dalam tumbuhan seperti buah-buahan, beri dan sayur-sayuran. Kajian saintifik juga telah menunjukkan pengambilan diet yang kaya dengan polifenol tumbuh-tumbuhan dalam jangka masa panjang menawarkan perlindungan terhadap pelbagai masalah kesihatan daripada terus merebak. Produk Shaklee seperti Vivix dan ResV mengandungi gandingan polifenol yang tepat untuk kekalkan keremajaan, tingkatkan kualiti kesihatan dan memberikan kehidupan penuh bertenaga dan ceria.


Vivix merupakan makanan tambahan dalam bentuk cecair dan mengandungi 4 ramuan daripada botani terpilih yang sangat eksklusif. Manakala ResV pula adalah makanan tambahan dalam bentuk kapsul lembut, dan telah ditambah dengan 5 lagi ramuan hebat yang terpilih. Kedua-dua makanan tambahan ini menyediakan spektrum polifenol yang luas terhadap kesihatan badan secara menyeluruh.

Jenis – Jenis Polifenol yang ada dalam Vivix dan ResV Shaklee

Berikut Atul kongsikan penerangan ringkas jenis polifenol yang terdapat dalam setiap ramuan-ramuan Vivix dan ResV

Polifenol dalam Anggur Muscadine

👉  Mengandungi ciri antioksidan yang sangat hebat dan tinggi dengan asid elagik dan ellagitannin. Kedua-dua ini adalah polifenol yang dikenali ramai

Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv


Polifenol dalam Eldeberi Eropah

👉  Mengadungi polifenol aktif seperti antosianin yang menawarkan ciri antioksidan, antikeradangan dan antivirus.
Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv


Polifenol dalam Lobak Ungu

👉 Mengandugi polifenol seperti antosianin dan lutein dengan ciri antioksidan yang hebat.

Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv


Polifenol dalam Knotweed Jepun

👉 Mengandungi polifenol utama dipanggil resveratrol
Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv


Polifenol dalam Chebulic Myrobalan

👉 Juga dikenali sebagai “Raja Ayuveda”. Ia menawarkan manfaat terapeutik luar biasa dan mengandungi polifenol penting  seperti asid gallik dan asid ellagik
Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv


Polifenol dalam Delima

👉 Serat dengan nutrien penting termasuk ellagitanninasid ellagik dan flavanoid
Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv


Polifenol dalam Anggur hitam

👉 Kaya nutrien dan sarat dengan antioksidan, polifenol dan vitamin c
Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv


Polifenol dalam Pomas anggur dan anggur merah

👉 Tinggi kandungan polifenol seperti proanthocyanidin yang menawarkan cirri antioksidan

Jenis-Jenis Polifenol Yang Terdapat Dalam Vivix Dan Resv


Jadi, itulah antara kandungan polifenol yang terdapat dalam ramuan Vivix Shaklee dan ResV Shaklee. Setiap polifenol ada khasiat tersendiri. Begitu juga dengan ramuan kedua-dua nutrisi ini. Setiap ramuan mempunyai manfaat terhadap kesihatan yang sangat-sangat membantu melindungi tubuh daripada pelbagai jenis masalah kesihatan.

Mesti Baca di sini info tentang:

Semoga bermanfaat

Atul Hamid | 0195733761
Pengedar Shaklee Anda
ID Shaklee: 1077444

Continue Reading

Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol?


Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol? | Siapa pernah dengar tentang polifenol? Apa polifenol tu? Penting sangat ke polifenol pada tubuh badan manusia? Macam mana nak dapatkan  polifenol tu?

Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol

Okay, entry kali ini, Atul ingin menjawab segala persoalan tentang polifenol yang selama ini bermain difikiran anda. Teruskan membaca ya.


Apa itu Polifenol?

Polifenol adalah kompaun bioaktif yang terhasil secara semulajadi di dalam tumbuh-tumbuhan terutamanya dalam buah-buahan dan sayur-sayuran.

Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol

Jika ingin dapatkan polifenol yang pelbagai jenis, anda perlu makan buah-buahan dan sayur-sayuran dari warna yang berbeza. Ini kerana setiap buah-buahan dan sayur-sayuran yang berbeza warna mempunyai tahap kepekatan dan jenis polifenol yang berbeza. Jadi, lebih banyak jenis warna buah-buahan dan sayur-sayuran yang anda makan, lagi banyaklah jenis polifenol yang akan anda peroleh.


Fungsi Polifenol

Polifenol adalah sejenis antioksidan. Antioksidan berfungsi untuk mengurangkan radikal bebas yang terdapat pada badan manusia. Polifenol juga berfungsi untuk memberi perlindungan daripada penyakit dan jangkitan. 

Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol

Contoh yang boleh diberikan;
Tubuh mempunyai banyak radikal bebas yang boleh merosakan sel-sel dalam badan sehingga boleh melemahkan fungsi sel-sel badan, jadi apabila anda amalkan pengambilan nutrisi yang mengandungi polifenol yang kaya dengan antioksidan, nutrisi ini bertindak untuk mengurangkan kadar radikal bebas dalam tubuh kita, sekaligus, sel-sel dalam badan kita menjadi lebih sihat dan dilindungi.

Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol

Diatas ini 👆 adalah contoh ilustrasi bagaimana antioksidan bertindak membunuh radikal bebas supaya radikal bebas tidak merosakkan dan memusnahkan sel-sel dalam tubuh kita

Kenapa Badan Perlukan Polifenol?

Polifenol adalah sejenis antioksidan tetapi ia tidak terhad untuk membunuh radikal bebas sahaja, tetapi polifenol ini juga berfungsi untuk melindungi dan membaiki sel-sel badan kita supaya badan kita kuat dan sihat

Jadi sebab itulah kenapa kita perlu ambil polifenol sebagai perlindungan kepada badan supaya badan rasa bertenaga, bersemangat, kuat, dan sihat. Disebabkan itulah kenapa amat penting kita amalkan pengambilan nutrisi yang kaya dengan polifenol setiap hari.


Sumber tumbuh-tumbuhan yang kaya dengan Polifenol

Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol

Manfaat Polifenol

Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol


Bagaimana cara untuk dapatkan nutrisi yang kaya dengan Polifenol?

Cara untuk dapatkan nutrisi yang kaya dengan Polifenol, selain daripada mengamalkan pengambilan buah-buah dan sayur-sayuran, anda juga boleh amalkan pengambilan makanan tambahan (supplement). Antara cadangan supplement terbaik yang mengandungi sebatian polifenol yang hebat ini adalah:


Apa Itu Polifenol dan Kenapa Badan Perlukan Polifenol

Kedua-dua makanan tambahan ini, kaya dengan kandungan polifenol yang pelbagai jenis, dan sangat memberi manfaat kesihatan kepada tubuh badan secara menyeluruh.


Cara untuk mendapatkan Vivix Shaklee dan ResV Shaklee

Anda boleh menghubungi Atul di 0195733761 (Klik untuk Whatsapp) atau;

Klik disini untuk membuat pembelian secara kad kredit ataukad debit (Hubungi 0195733761 jika ada masalah pembelian)


Baca juga 👇





Atul Hamid | 0195733761
Pengedar Shaklee Anda
ID Shaklee: 1077444

Continue Reading

Telomere: Menceritakan segalanya tentang kesihatan anda


Tahukah anda, Telomere yang lebih baik dan lebih panjang adalah rahsia awet muda, bukan sahaja luaran tetapi dalaman juga.

Apakah Telomere?


Telomere ialah topi perlindungan yang boleh didapati di hujung setiap untaian DNA yang melindungi setiap kromosom anda seperti getah pada hujung tumit kasut anda. Tanpanya, tumit kasut anda menjadi berburas sehingga mereka tidak boleh lagi membuat tugas mereka – seperti juga tanpa telomere, elemen DNA menjadi rosak dan sel-sel anda tidak boleh melakukan tugasan mereka, menyebabkan maklumat genetic bercelaru ataupun musnah, mengakibatkan kepincangan tugas-tugas sel, meningkatkan pelbagai risiko penyakit, bahkan memendekkan jangka hayat seseorang

Mengapakah Telomere penting untuk kesihatan anda?

Telomere merupakan satu bahagian penting sel manusia yang mempengaruhi bagaimana sel anda meningkat usia. Mereka dilihat sebagai penanda bagi meramal kesihatan penuaan dan lanjut usia. Sebahagian daripada proses penuaan, setiap detik sel anda terbahagi, telomere menjadi lebih pendek – membuatkan sel tidak aktif, berhenti daripada pembahagian dan seterusnya mati – menyebabkan penurunan kesihatan. Selain itu, telomere juga akan memendek apabila terdedah kepada keradangan, toksin-toksin alam sekitar, sinaran UV, stress dan diet yang kurang elok.

Dengan Telomere yang pendek, peluang penuaan awal dan mendapat penyakit lebih tinggi. Pembentukan penyakit-penyakit berkaitan penuaan seperti diabetes, kanser, penyakit jantung, dan nyanyuk juga hasil daripada pendeknya telomere. Secara ringkasnya, lebih panjang Telomere anda, lebih tinggi peluang untuk hidup lebih lama dan sihat.

Bagaimana anda boleh memanjangkan Telomere?

Kini, anda boleh mempunyai Telomere lebih panjang dan hidup bertenaga dengan polifenol

Properti yang kaya dengan antioksidan dan ciri-ciri anti-radang, polifenol dapat melindungi dan membaiki DNA anda termasuk Telomere. Mereka juga membantu meneutralkan radikal bebas, menghentian dari kerosakan DNA juga Telomere yang sedia ada.

Fakta-fakta yang membuktikan Polifenol

Khasiat polifenol bukan sahaja satu teori, ia telah dibuktikan dalam kajian Telomere yang dikendalikan oleh Shaklee yang membandingkan individu yang menggunakan suplemen Shaklee, termasuk Vivix selama 5 tahun dengan individu sihat bukan perokok yang hidup dalam Wilayah Teluk San Franciso (Bay Area). Kajian telah menunjukkan yang pengguna-pengguna Shaklee mempunyai Telomere yang nyata lebih panjang.


Telomere: Menceritakan segalanya tentang kesihatan anda

Hasil Kajian Telomere

Hasil Kajian Pertama

Hasil kajian mendapati orang yang mengambil Vivix mempunyai Telomere yang lebih panjang sebanyak 40% berbanding individu yang tidak mengambil Vivix


Telomere: Menceritakan segalanya tentang kesihatan anda

Hasil Graf, individu yang berumur 80-an dan mengambil Vivix mempunyai panjang Telomere sama dengan individu yang berusia 41-an dan tidak mengambil apa-apa suplemen Shaklee. Ini kerana nutrien resveratrol dan polifenol membantu melambatkan pemendekan Telomere dan melindungi DNA lebih 40%

Hasil Kajian kedua


Telomere: Menceritakan segalanya tentang kesihatan anda


Pengguna Shaklee yang mengambil Vivix mempunyai 11% peningkatan Telomere berbanding yang tidak mengambil Vivix.

Bukti Klinikal anda boleh hidup lebih muda dan lebih sihat 👉 Kajian Telomere

Mesti baca:
Resveratrol dan Polifenol banyak dalam Vivix
ResV Produk kaya dengan Resveratrol dan Polifenol

Atul Hamid 0195733761 
Pengedar Shaklee Anda 
1077444 
Pembelian terus dari website Shaklee (Klik)

Continue Reading

ResV Shaklee Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh


Resv Shaklee membantu badan menghasilkan lebih banyak tenaga dan mengurangkan keletihan.

Bagi anda yang sering berasa letih dan lesu, dicadangkan untuk mengamalkan ResV Shaklee setiap hari. Ini kerana, ResV Shaklee berfungsi mempercepatkan penghasilan mitokondria yang bertindak sebagai penjana utama tenaga tubuh. Tubuh akan berasa segar dan bertenaga sepanjang hari dengan pengambilan 2 biji softgel ResV Shaklee sehari.

Berikut merupakan maklum balas pengguna ResV Shaklee berjaya kembalikan kecergasan tubuh mereka.

Testimoni ResV Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh

"Selepas makan ResV ni, badan tak rasa letih walaupun sehari sunutk duduk dalam kelas. Lepas tu, drive balik lagi. Sampai di rumah, tak kelepek pun. Memang best!" - Lisa Sueriati Omar
ResV Shaklee Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh
Testimoni ResV Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh

"Try ambil 2 biji ResV, esok tu bangun memang rasa badan tu bertenaga, nak bangun pun mudah, takde liat-liat. Sakit-sakit badan pun kurang tau." - Puan Irine Nadia Marcello
ResV Shaklee Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh
Testimoni ResV Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh

"Alhamdulillah, first time cuba harini ResV memang luar biasa. Hari ini energy lain macam plus mood happening je." - Cik Fida

ResV Shaklee Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh
Testimoni ResV Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh

"Makan ResV Shaklee semalam seronok ja badan, rasa lain dari hari-hari yang lain. Bagus betul ResV" - Cik Houri Zalikha

ResV Shaklee Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh
Testimoni ResV Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh
"Sejak start ambil ResV ni, rasa lebih bertenaga. Pergi jalan jauh pun tak rasa letih" - Puan Zayatie

ResV Shaklee Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh
Testimoni ResV Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh

Seronok rasa bila badan sentiasa bertenaga. Anda kerap keletihan? Jom ikhtiar dengan ResV Shaklee. 

Oh ya, untuk pengetahuan semua, setiap pembelian 1 botol ResV Shaklee, melayakkan anda
Pendaftaran ahli secara PERCUMA
Nikmati potongan 20% dari harga runcit dan boleh terus membeli dengan harga ahli iaitu RM408 sahaja.

Kandungan ResV Sebotol: 60 softgel yang bertanda huruf V 
Istimewa buat anda, ResV Shaklee kini sedang Promosi. Dapatkan hari ini juga untuk pastikan tubuh anda sentiasa cergas bertenaga.

ResV Shaklee Meningkatkan Tenaga dan Kecergasan Tubuh
Klik untuk lihat penerangan tentang Promosi Shaklee
2 pilihan Cara order;

1. Buat pembelian melalui website Shaklee di sini
2. 
Hubungi Atul di 019.573.3761 atau WhatsApp Atul di http://atulhamid.wasap.my/

Terima kasih 😊


Continue Reading

Promosi Shaklee Mac 2020


Assalamualaikum dan salam Mac 2020 buat semua. Alhamdulillah bertemu juga kita dengan bulan ketiga dalam tahun 2020 ini.

Promosi Shaklee Mac 2020

Seperti yang sedia maklum, mulai 1hb Mac 2020, produk baharu Shaklee akan mula berada dipasaran. Produk ini merupakan penemuan formula dan revolusi baharu daripada gabungan 8 jenis ramuan botani terpilih dan telah menjadikan produk ini mengandungi 30x ganda lebih sebatian polifenol.

Selain dari itu, terdapat beberapa promosi hebat yang ditawarkan oleh Shaklee untuk anda, pengguna Shaklee tersayang. Teruskan membaca untuk ketahui apakah promosi Shaklee Mac 2020 ini.

Promosi Shaklee Mac 2020: ResV Shaklee

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi Shaklee Mac 2020: ResV Shaklee
ResV Shaklee adalah produk terbaharu Shaklee yang mula dipasarkan pada 1hb Mac 2020.

Ketahui info lengkap tentang ResV Shaklee pada link dibawah ini




Berikut adalah info lengkap berkaitan promosi ResV Shaklee

Promosi ResV #1: 1 botol ResV Shaklee

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi ResV: 1 botol ResV Shaklee
Harga Runcit: RM 510 | 60 biji Softgel

Setiap pembelian 1 botol ResV melayakkan anda;
👉 Dapat Pendaftaran Keahlian secara PERCUMA
👉 Nikmati potongan sebanyak 20% dan membeli dengan harga ahli yang lebih menjimatkan iaitu hanya RM408 sahaja

Promosi ResV #2: 2 botol ResV Shaklee

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi ResV #2: 2 botol ResV Shaklee
Setiap pembelian 2 botol ResV Shaklee akan dapat potongan harga sebanyak 5%
Harga belian Selepas – 5% : RM 775.20 (Harga Normal RM 1020)

Setiap pembelian 2 botol ResV melayakkan anda;
👉 Dapat Pendaftaran Keahlian secara PERCUMA
👉 Dapat Kos Penghantaran PERCUMA
👉 Dapat pulangan tunai sebanyak RM36.85
👉 Nikmati potongan sebanyak 20% dari harga runcit dan membeli dengan harga ahli yang lebih menjimatkan

Total penjimatan 2 botol ResV dari harga runcit sebelum diskaun adalah RM244.80. Banyakkan?

Promosi ResV #3: 6 botol ResV Shaklee

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi ResV #3: 6 botol ResV Shaklee

Setiap pembelian 6 botol ResV Shaklee melayakkan anda
👉 Dapat 1 botol ResV Shaklee secara PERCUMA
👉 Dapat Pendaftaran Keahlian secara PERCUMA
👉 Dapat Kos Penghantaran PERCUMA
👉 Dapat pulangan tunai sebanyak RM 256.08
👉 Nikmati pembelian dengan harga ahli yang lebih menjimatkan; iaitu anda hanya perlu membayar sebanyak RM2448 sahaja untuk 7 botol ResV Shaklee

Total penjimatan 7 botol ResV dari harga runcit adalah RM1122. Banyakkan? Harga Runcit 6 botol ResV: RM 3060

Terma dan Syarat:
Tempoh promosi 1 – 31 Mac 2020
Sementara stock masih ada

ResV sesuai untuk siapa?
👉 Individu yang mementingkan kesihatan tubuh secara menyeluruh
👉 Individu yang nak jantung sihat
👉 Individu yang kawal gula dalam darah
👉 Individu yang kawal bacaan darah
👉 Individu yang ada masalah sendi
👉 Individu yang nak awet muda
👉 Individu yang nak kulit tegang
👉 Individu yang nak kulit sihat dan bersih
👉 Individu yang nak kurus
👉 Individu yang nak detox
👉 Individu yang nak cergas
👉 Individu yang nak bertenaga
👉 Pasangan yang ingin ikhtiar hamil
👉 Anti keradangan
👉 Individu yang ingin lindungi diri dari sel yang abnormal (anti kanser)
👉 Individu yang nak kuatkan antibodi
👉 Ibu yang bersalin secara pembedahan

Promosi Shaklee Mac 2020: Zinc Plus

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi Shaklee Mac 2020: Zinc Plus
Dengan setiap pembelian sebotol Zinc Plus, anda dapat PERCUMA 1 botol Zinc Plus dengan Harga RM56.25 (Jimat RM56.25)

Terma dan Syarat:
Tempoh promosi 1 – 31 Mac 2020
Sementara stock masih ada

Zinc sesuai untuk siapa?
👉 Mereka yang luka sembuh dengan cepat
👉 Kesuburan suami
👉 Mereka yang try to conceive TTC
👉 Mereka yang sering rambut gugur
👉 Masalah botak
👉 Individu nak cantik
👉 Ibu hamil
👉 Ibu selepas bersalin
👉 Individu yang memiliki kuku rapuh
👉 Individu yang ada masalah jerawat walaupun sudah berusia

Ketahui info tentang Zinc Plus disini
:

Promosi Shaklee Mac 2020: Promosi Jom Shaklee Welcome Set

Promosi Shaklee Mac 2020
Promosi Shaklee Mac 2020: Promosi Jom Shaklee Welcome Set
👉 Daily Essential Set (Set seisi keluarga)

Maklumat lengkap tentang Promosi Jom Shaklee boleh baca di: Promosi Jom Shaklee Welcome Set

Menarikkan promosi Shaklee bulan Mac 2020 ni. Sekiranya ingin tahu lagi tentang promosi Shaklee bulan ini atau lain-lain soalan berkaitan Shaklee, boleh hubungi Atul di 019.573.3761 atau

Buat pembelian sendiri disini ⇒ Beli dan Join Ahli

------------------------------
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
Your Most Wanted SID -Atul Hamid-
ID NO. - 1077444
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, Atul Hamid
atau follow IG saya Atul_Hamid
atau email di zatulzarida@gmail.com
atau sms (wa) +6019-5733761

Continue Reading